tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 A to ci ciekawe... Wszem i wobec wiadomo że - komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: Gazowy 07.05.2013 19:47

też piszesz nieścisłości, a nawet bzdury. Proponuję poczytać troszkę, dokształcić się, jak czytać się nie chce to youtube pooglądać. Pojazdy WYŚCIGOWE np. dragstery(również motocyklowe!) zasilane LPG tudzież CNG osiągają większe moce nić benzynowe odpowiedniki. Zwłaszcza tyczy to gaźnika. Generalnie nawet w zwykłym aucie LPG założone z dobrym gaźnikiem osiąga większą moc niż benzyna, przy takim samym (a nawet czasem niższym - wynikającym z mniejszej potrzeby ciśnięcia pedału gazu) spalaniu. Sam osobiście kilka takich aut przerabiałem. Dobrze zrobiona instalacja LPG we współczesnym aucie z multiwtryskiem np. 100 konnym "utrata" mocy na hamowni będzie rzędu 0,3 do max 3 koni NA KOLE zmierzone na hamowni, nie odczuwalne przez kierowcę, natomiast samo spalanie przy prawidłowym wyregulowaniu NIE POWINNO SIĘ RÓŻNIĆ od spalania benzyny. Mówimy o instalacji spełniającej normy emisji itd. itp. Tą samą instalację możemy przeregulować by uzyskać znacznie większą moc (przy oczywiście odpowiednio większym spalaniu - moc nie bierze się z powietrza) i to często można osiągnąć lepszy wynik niż jakimkolwiek chiptuningiem. Mity o instalacji "zmulającej" auto i "spalaniu większym niż benzyny" wynikają z plagi instalacji zakładanych po kosztach, niewłaściwie, źle lub wręcz nie dających się wyregulować przez "fachowców" z podwórka. Wystarczy poszperać po forach by dowiedzieć się, jak ciężko o dobrego "gazownika".

Odpowiedz

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę