Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeA teraz przeanalizuj sobie koszty spalania. W Indiach królują takie pojemności. Wiesz dlaczego? Bo ludzie kupują to co tanie i łatwe w utrzymaniu. 250 w 4t na pewno spali mniej niż apka. Poza tym spójrz na żywoność silnika 2t (i to jeszcze rotax w apce :P) i spójrz na żywotność 4t. Pozdrawiam również.
OdpowiedzTak tylko na 250 prawem do jazdy kat. a1 nie pojedziesz, a 125 aprilią tak. A kupując 125 w 4t nie ma ono wcale przyspieszenia, nie bedziemy tu robic ojny 2t vs 4t bo ten temat jest miliony razy poruszany. Informuje Cię tylko, że Rotax nie jest kolego drogi w utrzymaniu tylko trzeba dbać
OdpowiedzJeżeli ktoś ma A to mało go obchodzi, że jego 250tką nie można jeździć na A1, wiesz? Wprowadzają w Indiach 4suwowe 250tki dlatego, że są lepsze niż 125 w 2t.
Odpowiedz