Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeA skąd wiesz, że to jest zaraz kopia silnika CG125? Nie ma sensu kopiować silnika, jeśli wszystkie części do jego złożenia są dostępne na rynku. Nie jest wielką tajemnicą, że firmy japońskie zlecają podwykonawcom wykonywanie części do swoich motocykli na pierwszy montaż, i wielu przypadkach ten sam wytwórca produkuje części na pierwszy montaż i na rynek zamienników. Co za problem zamówić kontener części aftermarketowych i złożyć z nich silnik, który potem wbuduje się we własną ramę. W Azji jeździ X samochodów napędzanych licencyjnym silnikiem Suzuki 800ccm.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza