Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeA od kiedy to 796 zastapilo 696? :) Obydwa sa wciaz produkowane, co wiecej, wraz z pojawieniem sie 796, 696 tez przeszlo male modernizacje (inna ergonomia, inne oslony wydechow etc). Ceny tez sugeruja innych adresatow modeli. Na moj gust - albo dostaniemy cos zupelnie nowego, albo mocno odswiezone 696. Biorac jednak pod uwage, ze 1100 przy okazji modernizacji dostalo nowe wydechy, po 696 mozna by spodziewac sie tego samego - a po zdjeciu widac, ze uklad jest zachowany. Wiec moze jednak 400?
OdpowiedzCo jak co, ale ceny na pewno nie sugerują innych adresatów. Różnica 3 tysięcy przy cenie w okolicach 40k raczej nie powoduje zmiany grupy docelowej. A reszta w porządku, bo 796 jest rzeczywiście raczej uzupełnieniem gamy modeli, niż zastępstwem dla 696.
OdpowiedzPrawda :) miedzy 696 a 796 jest 4 kafle, do 1100 trzeba dolozyc kolejne 8... wiec nijak to po srodku :)
Odpowiedz