Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeA je¼dzi³e¶ now± AT?
OdpowiedzNie, a co- Honda zastosowala lzejszy typ kilogramow? Czy moze w terenie nie liczy sie masa, tylko przygoda i marketing? Jak masz targnac samemu sprzet w miekkim to haselka marketingowe nie dzialaja, a po plaskich szutrach, to byle czym mozna latac. Fajnie to widac na zdjeciach z GS Trophy, jak "terenowe" konie sa noszone we czterech chlopa. Z reszta pamietam jak sam mialem polewke z Niemcow na GS-ach na poligonie drawskim.
OdpowiedzNie b±d¼ ¶mieszny, jak mog³e¶ doznaæ zawodu nie je¿d¿±c? Pejser testowa³ sprzêt na Pustyni B³êdowskiej a Simpson w RPA -bynajmniej nie na szuterkach i obaj byli zachwyceni (a nie s± to leszcze).
OdpowiedzJezdze roznymi sprzretami od EXC po stare AT i wszedzie i zawsze obowiazywala zasada: lzej=lepiej. KTM tez zaplacil Chrisowi Birchowi za wywijanie przed kamera na wielkim Adventure, ale przecietny motocyklista to nie Birch i jak uwierzy, ze on tez tak moze, to tym gorzej dla niego. A recenzje w gazetach? Poczytaj co pisze sie o nowym sprzecie, a nastepnie po paru latach o uzywanym. Nagle okazuje sie ze cos, co wywolywalo same ochy i achy dorabia sie znaczacych wad w zachowaniu. Na zjechanie nowego sprzetu od dolu do gory to sobie moze pozwolic Top Gear, a nie Motormania czy inny polski periodyk. Obecnie najsensowniejszym kompromisem sa mala Tenera i BMW F800GS choc oba takie sobie zawieszeniowo. Sa tez fajne przerobki na bazie KTM 690 Enduro, ale drogie i taki kit ciezko kupic w EU. Stary LC4 Adv. fajnie jezdzil w terenie, ale na szosie potwornie wibrowal. Na koniec: jesli duzy GS 1200 jest lzejszy od nowej AT, pomimo kardana, silnika o gabarytach szafy trzydrzwiowej, wszystkich ...leverow i wodotryskow, to znaczy ze mozna to bylo zrobic duuuzo lepiej, ale dla konstruktorow wazniejsza byla mozliwosc uzycia automatu :-)
OdpowiedzJak na razie to wielu naiwnych uwierzy³o, ¿e mog± wymiataæ w terenie na GS. A co do wagi to terenowy GS wa¿y 260 kg! (AT wa¿y 233 kg).
Odpowiedz