Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Pokaż wszystkie komentarzeA ja mam CBF 1000, która na początku tego sezonu przekroczy 100 tyś.km. I też nie wygląda, aby się miała rozlecieć. Poza alternatorem mam wszystko fabryczne - sprzęgło, rozrząd, tylny amor, uszczelniacze przedniego zawieszenia, tarcze hamulcowe... No, jeszcze chłodnica zmieniona, ale przyjęła na siebie sarnę przy 100km/h,więc nic dziwnego ;). Mam ten motocykl niemal od nowości, sam zrobiłem na nim 90 tyś.km :).
OdpowiedzMiałem kiedyś horneta 900 zatarła się panewka w serwisie powiedzieli że to normalne i że te silniki mają taką wadę i że powinienem się cieszyć bo moja honda i tak zrobiła prawie 70 tyś km. Super. Nadmieniam kupiona w salonie lany syntetyk, poziom oleju w normie.
Odpowiedz