Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzeA gdzie mo¿e mieæ clip-ony?:) Viper, s± zastosowane i ju¿. Nie wprowadzaj czytelników w b³±d. A podwy¿szona trochê kierownica wystêpuje te¿ w Vfr, wzorze sportowego turystyka. W sx masz gapiæ siê podczas trasy m.in na krajobrazy a nie le¿±c na zbiorniku pa³owaæ non stop. Tym bardziej, ¿e na tyle masz zamocowane kufry z baga¿ami.
OdpowiedzCzujê siê ¼le zrozumiany. Jak kto¶ chce siê gapiæ podczas trasy, to SX jest zajefajny. Gorzej jak kto¶ chce czasem pojechaæ w trasê ale ogólnie to chcia³by GSX-R lub Ninjê. Nie da siê mieæ tych dwóch cech na raz - potrzebne s± kompromisy. Moim zdaniem wyprostowana pozycja to bardzo z³y wybór, dla kogo¶ kto marzy o sportowym sprzêcie. Ale jak kto¶ marzy o turystyce to SX, VFR - s± ¶wietne. Kupujcie Z1000SX tylko je¶li NIE chcecie mieæ motocyka sportowego, lecz turystyk. W przeciwnym wypadku, CBR 600F lub inne o sportowej *pozycji*. Rzeczywi¶cie zerkn±³em teraz na zdjêcia i widaæ ¿e SX ma mocowane kierownice do lagów. Czyli k³ama³em - ma clipony. Niestety podniesione sporo w górê. Wydawa³oby siê, ¿e nic prostszego - za³o¿yæ obni¿on± kierownicê, ale to nie takie proste.
Odpowiedz