Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarze9 tys eeeeee nie 800 cm bez doladowania chyab bo nic niewspomiinali i 45 km to bedzie jakies 4 5 moze6 tys jak niemmniej
Odpowiedzobczaiłem specyfikacje techniczna według producenta od 3500 do 4500 obr/min osiaga 45 km przy czym na sucho wazy 225 kg z pelnym bakiem 250 prawie duzo 130-140 km/tone setka w 7-8 sekund vmax ze 140 moze 150 mi sie bardzo podoba chociaz straszny smok taka dislowska wersja duzych podróznych enduro typu gs itp znacznie wolniejszy ale niksie oborty mnie urzekaja cena masakra ale spalanie ekstra;) konkluzje jak kto woli
OdpowiedzMoment obrotowy moze byc stały w pewnym przedziale obrotów (3,5-4,5k), ale nie moc. Moc zmienia się zawsze z obrotami, bo moc to moment obrotowy x obroty. Ten silnik dlatego ma niską moc, mimo wysokiego momentu obrotowego, bo nie jest w stanie "przemnożyć" momentu przez wysokie obroty. Dlatego w dieslach podnoszenie mocy sprowadza sie do zwiększania momentu obrotowego, który potem przy takich samych obrotach daje w efekcie większą moc. A czemu diesle nie kręcą sie wysoko to już inny temat.
Odpowiedzpozatym stala moc moze wynikac z zasdtosowania przeniesienia napedu jak w skuterach :P moc na kole tznb klejenie sie sprzegla i puszczanie minimalne moze w wefekcie na kole dawac efekt stalej mocy tyle ze wtedy byloby to bez sensu bo wraz ze wzropstem obrotow musiello by sprzeglo stopniowo puszczac
OdpowiedzDobra, wracaj do odrabiania lekcji...
Odpowiedzco ty na to http://www.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/10-honda-cbr1000rr-fmf-dyno.jpg :)
Odpowiedzna tym wykresie widac ze moc w gornym zakresie ejst nieoma;l stała :) bo moment obrotowy spada a obroty rosna w odpowiednich proporcjach dzieki czemu uzyskalo sie prawie moc stalą pomiedzy 10500 obr/mon a 13000obr/min
Odpowiedzpozatym widzialem juz troche wykresów gdzi emoc w maksymalnym górnymz akresie obrotow w przedziale 2 tys obrotow na minute była nieomal stala w granicach 2% róznicy
Odpowiedzciekawe czy przy zastosowaniu odpowiednich elemntow ruchomych w silniku i zaawansowanej elektroniki mozna rowniez uzyskac stala moc zapewne tak:P
Odpowiedzmoment obrotowy ma staly od 1500 do 3500 moc ma stala od 3500 do 4500 zobacz sobie wspecyfikacji technicznej oczywiscie "stała moc" nie dokaldnie taka samą w przedziale 3500 do 4500 ale minimalnie sie ona zmienia w tym zakresie obrotow teraz chyba zatrybiles
Odpowiedznajbardziej mi sie podoba polaczenie walu z przekladnia podobna jak wskuterach max plynna bezobslugowa jazda zadnego martwienia sie o lancuch i szarpania przy zmianach biegow
Odpowiedz