Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarze2T maja problemy z przyczyn "ekologicznych", jakby zieloni mogli, to calkiem by ich zakazali. Moze rowiaze to olej w misce jak w 4T, a nie dozowany do paliwa. Czas pokaze. Duze 2T nadal sa proukowane, np. ponad litrowe boksery do samolotow ultralekkich. Tu kluczowa jest relacja mocy do masy silnika i bezawaryjnosc, 2T sa bezkonkurencyjne. Do motocykli duzy, np. litrowy silnik 2T nie ma sensu. Z tej pojemnosci bez problemu uzuskuje sie 200 - 250KM. Trudno to opanowac. Do tego dochodzi niehamowanie silnikiem przy hamowaniu ;) i to ze na dohamowaniu potrafi dopalic mieszanke i dac "kopniaka". Nawet Blazusiak po przejazdzce CR500 mial mietkie nogi ;P P.S. Co z tego, ze nowsze 2T maja osobny mechaniczny dozownik oleju, przeciez zeby olej smarowal, to musi byc dobrze rozproszony po calej skrzyni korbowej, a to zapewnia tylko rozpuszczenie go w paliwie. Dodatkowo, linka gazu sie rozdziela i jedna steruje gaznikiem, a druga olejem za gasnikiem. Nie wydaje mi sie tez, zeby po zamknieciu przepustnicy silnik calkiem nie dostawal paliwa. To nie 4t na wtrysku. Po prostu dostaje tego paliwa tyle ile na wolnych obratach (a to przy dokreceniu do 10k na zjezdzie z gorki moze byc za malo).
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza