2021 Triumph Street Scrambler i Street Scrambler Sandstorm. Opis, zdjêcia, dane techniczne
W kwietniu Triumph rozpieszcza fanów bezdroży - po modelu Bonneville Scrambler przyszedł czas na Street Scrambler, który pojawi się także w specjalnej edycji Sandstorm.
Już w lutym pojawiły się pierwsze informacje na temat modelu Street Scrambler w wersji Sandstorm. Przy okazji mogliśmy wtedy dowiedzieć się, że producent nie zgotuje nam żadnej rewolucji w związku z nadejściem normy emisji spalin Euro 5, a wersja Sandstorm po prostu otrzyma pakiet dodatków.
Dobrą wiadomością jest, że dwucylindrowy rzędowy silnik o pojemności 900 cm3 nadal będzie generował maksymalną moc 64 koni mechanicznych, a maksymalny moment obrotowy wyniesie 80 Nm. Zachowanie tych wartości było możliwe dzięki zastosowaniu nowego układu wydechowego, który niestety będzie cięższy i zwiększy masę motocykla o 3 kilogramy, a zatem z płynami i paliwem wyniesie ona 223 kg. Nowy katalizator został sprytnie ukryty pod nowym panelem bocznym. Siedzisko umieszczono na wysokości 79 mm.
Na szczęście producent nie poprzestał na zamontowaniu nowego katalizatora, ponieważ Street Scrambler zyskał również nowy panel boczny i aluminiową tabliczkę na numer startowy, a także pojawiło się wykończenie przepustnic ze szczotkowanego aluminium, nowe osłony stóp oraz nowe mocowanie reflektora.
Wersja Sandstorm idzie jeszcze dalej w kwestii dodatków. Motocykl pomalowano w kolorze Matte Storm Grey i zamontowano wyższy błotnik, osłonę reflektora, osłony zbiornika paliwa, a także aluminiową osłonę miski olejowej. Motocykl pojawi się na rynku w liczbie 775 sztuk i oczywiście kupujący otrzyma certyfikat autentyczności.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze