2021 Triumph Speed Twin. Opis, zdjêcia, dane techniczne
Triumph zaprezentował aktualizację modelu Speed Twin, który jest mocniejszy i lepiej wyposażony niż jego poprzednik. Zmiany zaszły nie tylko w silniku, ale także w wielu pozostałych podzespołach.
Sercem modelu Speed Twin jest dwucylindrowy silnik o pojemności 1200 cm3, który pojawia się także w rodzinie Bonneville. Moc wzrosła o 3 konie i wynosi teraz 99 koni mechanicznych. Maksymalny moment obrotowy wynosi aż 112,53 Nm i jest dostępny już przy 4250 obr./min. Producent zapewnia, że poprawiono krzywą mocy i momentu obrotowego w średnim zakresie obrotów, a także o 17% zmniejszono bezwładność. Oprócz tego Triumph podkreśla, że pierwszy duży przegląd czeka właścicieli dopiero przy przebiegu 16 tysięcy kilometrów.
W konstrukcji również zaszło sporo zmian. Pojawił się nowy widelec upside-down od Marzocchi, zaciski Brembo M50, opony Metzeler Racetec RR, nowe aluminiowe felgi, a także poprawiono pozycję motocyklisty. W kwestii elektroniki zaktualizowano tryby jazdy - Road, Rain i Sport. W standardzie na pokładzie znajduje się ABS, kontrola trakcji z możliwością rozłączenia, oświetlenie LED ze światłem do jazdy dziennej, a także gniazdo USB umieszczone pod siedzeniem.
Nowy Triumph Speed Twin to także drobne zmiany w stylistyce. Na pokładzie są nowe, dwunastoramienne felgi, tłumiki z polerowanej stali nierdzewnej, nowe mocowania błotników i reflektora, a także nowe malowanie zbiornika paliwa. Jeżeli to dla was za mało, to czeka na was katalog dodatków, a w nim ponad 50 pozycji.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze