2016 Panigale 959 w naszych rêkach
Nowe Ducati 959 Panigale ma dawać przyjemność z jazdy, niezależnie od tego czy motocyklem wybierzemy się na tor, czy na drogę publiczną. Oczywiście mówimy tutaj o typowo sportowej przyjemności z jazdy, której 959 ma dawać więcej niż jego poprzednik oznaczony jako 899. Tak przynajmniej twierdzi Ducati, a ile w tych zapewnieniach jest prawdy będziemy mogli przekonać się o tym już jutro na torze w Walencji!
Tym co budzi w nas największe nadzieje jest fakt, że Włosi zwiększyli skok tłoka w silniku uzyskując większą pojemność skokową. Teraz wnosi ona 955cc, co przełożyć się ma na wzrost mocy do 157KM w porównaniu ze 148KM wyciskanymi przez 899. O prawidłowe spalanie mają zadbać dodatkowe wtryskiwacze ułatwiające atomizację paliwa dostarczanego do komór spalania. Silnik otrzymał sprzęgło antyhoppingowe. Zupełną nowością jest kompletnie zmieniony układ wydechowy, którego zastosowanie było konieczne, aby… spełnić normy Euro4.Wyższa jest szyba, zmienione zostały owiewki, podnóżki kierowcy na bardziej przyczepne, zmieniono także punkt łożyskowana wahacza. Sam wahacz jest natomiast dwuramienny, podobnie jak u poprzednika.
Już jutro podzielimy się z Wami pierwszymi wrażeniami, a pełny raport znajdziecie w najbliższych dniach na stronach Ścigacz.pl!
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze