2014 Honda CTX1300 - zdjêcia szpiegowskie
Honda staje się coraz odważniejsza. Najpierw Goldwing F6B, a teraz to. Na zdjęciach widzicie CTX1300 (tutaj powinna paść nazwa gatunku, która albo istnieje, albo którą właśnie wymyśliliśmy), ale nie mamy pojęcia co to jest. Wiemy, że to coś ma silnik z Pan European, zatem jest to dość mocna i potężna jednostka V4 o gigantycznym momencie i cylindrach ustawionych poprzecznie. Jeśli zaś chodzi o styl, to CTX jest połączeniem DN-01 i Goldwinga F6B.
Widzimy też, że na pokładzie będą głośniki, zatem pomyślmy o tym jako o Goldwingu Light. Do tego napęd wałem, niska owiewka, kufry boczne (bez topcase), 6-tłoczkowe zaciski (Goldwing).Szczegóły niebawem na targach EICMA. Być może wtedy dowiemy się, czym nowa CTX jest. Czy klienci zaakceptują nowe, odważne podejście Hondy do rynku cruiserów?
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeStraszny shit - podobny np. do wypustów bmw z lat 90tych
Odpowiedzdobry Bo¿e jakie to brzydkie..
OdpowiedzOdwazna to byla DN-01. Motocyl, ktory ma u mnie dozywocie z racji prowadzenia, wygody i wygladu. Swego czasu czytalem, ze CTX ma miec DCT - prawda to?
OdpowiedzPrzeciez jest juz w sprzedazy wersja mniejsza (CTX700 - wersja z owiewka), ktora wyglada "tak samo" i honda nazywa to CRUISEREM XXI wieku. Widac sie przjelo i trzeba zrobic wieksze.
Odpowiedz