2013 Triumph Tiger Sport 1050 oficjalnie
Informacje na temat tego motocykla pojawiały się w internecie już od jakiegoś czasu. Miał on być, co zresztą dość jasno sugeruje nazwa, usportowioną wersją Tigera 1050. Triumph oficjalnie już ogłosił swój nowy motocykl. Co dostajemy? Całkiem sporo. Nową ramę, jednoramienny wahacz, całkowicie regulowane zawieszenie, nowy ABS, lekko zmodernizowany wygląd, niższą, sportową kierownica.
Spore zmiany zaszły w silniku. Przede wszystkim, koni mechanicznych jest o 10 więcej niż w poprzedniku, czyli 125. Odpowiedzialny za ten wzrost jest nowy układ wydechowy/dolotowy. Pług pod silnikiem w standardzie. Taki model w zasadzie sam się tłumaczy. Tiger 1050 nigdy nie miał nic wspólnego z offroadem, mimo, że widniał na kilku zdjęciach na szutrze. Fakt faktem, pozostawał zawsze szosową maszyną. Dlaczego więc jej nie usportowić?
|
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeNo skoro w 2012 wprowadzili Explorera, to aby nie by³o bratobójczej walki to tego usportowili, aby go bardziej odró¿niæ. Widzê, ¿e ju¿ nie na Michelinach, tylko Pirelki. Spoko od¶wie¿enie.
OdpowiedzA gdzie wa³?
Odpowiedzsuper koza!
Odpowiedzmonowahacz zawsze spoko!
Odpowiedz