2013 Kawasaki ZX6R 636cc - to ju¿ pewne?
Coraz bardziej realnym wydaje siê powrót Kawasaki do modelu ZX6R o pojemno¶ci skokowej 636cc. Pomimo braku oficjalnych komentarzy ze strony producenta, jest to wrêcz pewne. Informacje o modelu ZX6R o pojemno¶ci skokowej silnika 636 i mocy 96,4kW (129KM) trafi³y do pierwszych urzêdów zajmuj±cych siê homologacj± pojazdów.
Pamiêtacie to zagranie Zielonych sprzed kilku lat? W sezonie 2003 do salonów trafi³ wtedy nowy model ZX6R który oferowany by³ w dwóch wersjach – ulicznej o pojemno¶ci 636cc oraz przeznaczonej do udzia³u w zawodach o regulaminowej pojemno¶ci 599cc. Motocykl zdoby³ du¿± popularno¶æ, w testach wygrywa³ z rywalami dziêki poprawionej elastyczno¶ci. Dziêki p³ynnie oddawanej mocy zaskarbi³ sobie tak¿e uwielbienie stunterów i mi³o¶ników amatorskich wyjazdów na tor.
Czy nowy Kawasaki ZX6R 636 2013 powtórzy ten sukces? Z pewno¶ci± bêdzie o to trudniej ni¿ przed 10 laty. Przede wszystkim dlatego, ¿e sportowe modele w ostatnich latach sprzedaj± siê s³abo, a same wy¶cigi zarówno na poziomie krajowym jak i miêdzynarodowym prze¿ywaj± kryzy zarówno w Europie, jak i w Stanach. Po drugie pojawienie siê wersji 636 nie bêdzie ju¿ takim zaskoczeniem jak wcze¶niej. Sporo bêdzie zale¿a³o tak¿e od ceny. Z niecierpliwo¶ci± oczekujemy kolejnych informacji o nowym modelu.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeWreszcie zm±drzeli. Rozniki 2005-2006 to by³y delicje-sinik,hamulce, zawias. Ramy to pêka³y we wcze¶niejszych modelach.
Odpowiedzw 636 nic nie pêka, pêkanie ram to dawna bol±czka Kawasaki
Odpowiedzpenkla by ci ramam i tyle bys pojezdzil
OdpowiedzSzkoda ¿e twoim rodzicom te¿ co¶ pêk³o i wydali cie na ¶wiat!!!
OdpowiedzO kur..., jakby mnie by³o staæ to ju¿ bym szed³ rezerwowac pierwszy egzemplarz który pojawi siê w PL.
Odpowiedz