2013 Kawasaki ZX6R 636cc - to już pewne?
Coraz bardziej realnym wydaje się powrót Kawasaki do modelu ZX6R o pojemności skokowej 636cc. Pomimo braku oficjalnych komentarzy ze strony producenta, jest to wręcz pewne. Informacje o modelu ZX6R o pojemności skokowej silnika 636 i mocy 96,4kW (129KM) trafiły do pierwszych urzędów zajmujących się homologacją pojazdów.
Pamiętacie to zagranie Zielonych sprzed kilku lat? W sezonie 2003 do salonów trafił wtedy nowy model ZX6R który oferowany był w dwóch wersjach – ulicznej o pojemności 636cc oraz przeznaczonej do udziału w zawodach o regulaminowej pojemności 599cc. Motocykl zdobył dużą popularność, w testach wygrywał z rywalami dzięki poprawionej elastyczności. Dzięki płynnie oddawanej mocy zaskarbił sobie także uwielbienie stunterów i miłośników amatorskich wyjazdów na tor.
Czy nowy Kawasaki ZX6R 636 2013 powtórzy ten sukces? Z pewnością będzie o to trudniej niż przed 10 laty. Przede wszystkim dlatego, że sportowe modele w ostatnich latach sprzedają się słabo, a same wyścigi zarówno na poziomie krajowym jak i międzynarodowym przeżywają kryzy zarówno w Europie, jak i w Stanach. Po drugie pojawienie się wersji 636 nie będzie już takim zaskoczeniem jak wcześniej. Sporo będzie zależało także od ceny. Z niecierpliwością oczekujemy kolejnych informacji o nowym modelu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeWreszcie zmądrzeli. Rozniki 2005-2006 to były delicje-sinik,hamulce, zawias. Ramy to pękały we wcześniejszych modelach.
Odpowiedzw 636 nic nie pęka, pękanie ram to dawna bolączka Kawasaki
Odpowiedzpenkla by ci ramam i tyle bys pojezdzil
OdpowiedzSzkoda że twoim rodzicom też coś pękło i wydali cie na świat!!!
OdpowiedzO kur..., jakby mnie było stać to już bym szedł rezerwowac pierwszy egzemplarz który pojawi się w PL.
Odpowiedz