2013 Ducati Hypermotard w koñcu oficjalnie
Po wielu spekulacjach, które powstały na podstawie dziwnych zdjęć szpiegowskich, Ducati w końcu oficjalnie rozwiało tajemnicę na temat nowego Hypermotarda. Największą nowością jest zupełnie nowy silnik Testastretta 11 o pojemności 821 cm3, który jest chłodzony cieczą. Wartość mocy jest bardzo ciekawa, bowiem jest jej 110 KM. Nie da się ukryć, że jest to znacznie więcej niż odchodzący model Hypermotard 1100 chłodzony powietrzem. Swoją drogą, motocykl jest także o 2 kilogramy lżejszy od poprzednika. Zastosowano także zupełnie nową stalową ramę, którą Hypermotard będzie współdzielił z modelem SP. Warto zaznaczyć, że podstawowy model będzie miał z przodu zawieszenie Kayaba a z tyłu amortyzator Sachs.
Oczywiście motocykl będzie miał na pokładzie całą elektronikę znaną już z innych modeli Ducati, co oznacza 8-stopniową kontrolę trakcji oraz zmienne tryby pracy silnika (Sport, Touring, Urban). Mówiąc krótko, dostajemy motocykl w mniejszej pojemności niż poprzednik, który jest znacznie mocniejszy i lżejszy. Całkiem nieźle, Ducati.
|
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzehmm... trochê tanizna z tymi przednimi kierunkami, poprzednio by³o du¿o du¿o lepiej (i pewnie dro¿ej)... widaæ Niemcy wziêli siê za ciêcie kosztów i bêd± wkrótce wszystkie motocykle Ducati na ...
Odpowiedzkurcze a co to - w ducati downsizeing?
OdpowiedzCo¶ siê koñczy w motoryzacji - powietrzaki odchodz± jeden po drugim - ciekawe kiedy HD "usprawni" ch³odzenie w swoich silnikach ?
OdpowiedzOmn omn omn je¼dzi³bym...i to bardzo. :)
Odpowiedz