2013 BMW F800GT - w dalekie trasy
BMW dość spokojnie zapowiadało nowy motocykl z serii F. Wiadomo było, że sprzęt będzie przeznaczony specjalnie w dalsze trasy i takie też będzie miał wyposażenie. W ten oto sposób dostajemy uzupełnienie segmentu Sport Touring. F800GT będzie miało taki sam silnik jak pozostałe motocykle tej serii, czyli dwucylindrową rzędówkę o pojemności 798 cm3 z tym, że tutaj rozwijać będzie ona 90 KM w porównaniu do 82KM z F800ST. Przeniesienie napędu będzie się odbywać za pomocą pasa napędowego.
F800GT jest fabrycznie wyposażony w ABS, natomiast za kontrolę trakcji ASC tradycyjnie trzeba będzie dopłacić. Podobnie jak za elektronicznie regulowane zawieszenia ESA. BMW F800GT ma pełny zestaw odświeżonych owiewek, wyższą kierownicę, zmienioną lokalizację podnóżków i wszystkie turystyczne patenty, do których Niemcy nas już przyzwyczaili. Jeśli chodzi o design, na pewno nie ma tutaj szokującej rewolucji, ale widać, że wzornictwo zostało wyraźnie odświeżone.
|
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzeUsypiacz. Wskazany w wieku powy¿ej 70 l. ps. design faktycznie bezjajeczny, jak niektóre nowe hondy
OdpowiedzNoo cudowny motocykl, ju¿ widzê jego alunki na dalekich drogach bliskiej Bu³garii, ko³o Sofii na przyk³ad, co ja plotê! Na Kaszubach:) tak przy okazji, jak i za dnia tak i po zmierzchu te ledowe ...
OdpowiedzCo ty bredzisz. Kup sobie star± yamaszkê i nie narzekaj
Odpowiedznie popisali sie. motocykl jest starsznie bezplciowy. pozamono wahaczem i pasem napedowym nie znajduje w tym motocyklu nic ciekawego ale to zdje sie juz bylo w poprzednim modelu osiemsetki... ...
OdpowiedzFajna ta beemka, gdyby jeszcze cenowo by³a bardziej przyjazna dla polskich portfeli...
OdpowiedzO ile Ducati rozczarowalo mnie nowa mala Multistrada... tfuu.... Huperstrada... to BMW idealnie wpasowalo sie w moje gusta/potrzeby tym motocyklem. Klasa srednia z roku na rok, rosnie w sile.
Odpowiedz