Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarze20 stopni na drifcie wykonczonym przed szczytem to żaden zysk. Drifty w SM byly 5 razy wieksze w 2006 niz teraz bo teraz okazalo sie ze hamowanie straightline jest duzo bardziej efektywne niz hamowanie z driftem przez co opoznia brakemarker i wydluza prosta. Drift rzedu 10-20stopni w szczycie zakretu - jako powerdrift - to jak najbardziej zlamanie utartych regul i zysk na wyjsciu....
Odpowiedzczesto w SM ten drift na wejsciu (back it in) wymusza brak korekty geometri podwozia za pomoca offsetu plek (mniejsze przedznie kolo zmniejsza wyprzedzenie do tego stopnia ze motocykl jest podsterowny w zakrecie, podobny problem jaki ma rossi na ducati (choc nie z powodu geometri a rozkladu masz silnika v4) obecnie w motoGP)
OdpowiedzDobrze wiedziec.Dzieki za pouczenie:)
Odpowiedz