Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarze125 w 4takcie nie ma najmniejszego sensu, taki Derbik Senda czy HM Derapage na 70cc może spokojnie zawstydzić osiągami. Dlaczego przytoczyłem CBR... no cóż jest częściej wybierany niż NSR z powodu tego, że mało pali. Nie rozumiem jednego, jak przykładowo starzy kupują młodemu taka CBRke za ponad 15,000 a narzekają na spalanie 2t na poziomie 5-6l... Wiem z autopsji, że da się taka Nerka czy RS zejść do równych 5l ale jest naprawdę ciężko ponieważ non stop ciągnie do tego, aby pokazać konserwom w Passatach co potrafi "piździk" a CBR no cóż z góry trzeba sobie odpuścić. A co do awaryjności, miałem w życiu 3 Aprilie, RX50, RX125 i RS125, muszę powiedzieć, że bawią mnie mity, iż 2takty tak szybko padają. Jest jeden warunek, na dwu-suwie trzema umieć jeździć i lać najlepsze płyny, przebieg w okolicach 40,000KM bez remontu silnika i ingerencji w gładź chyba to potwierdza. :) Takiego przebiegu zwykły użytkownik nie osiągnie za 2 lata...
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza