Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarze1. oczywiscie, ze juz tańsza h2 bedzie szybsza (przyspieszenie) ze wzgledu na kompresor - wystarczy bedzie spojrzec na pole ponizej kreski w wykresach mocy i momentu...aerodynamika w porownaniu z litrowymi przecinakami jest niemal idenyczna (roznice pomijalne), nadwaga 40 kg w porownaniu do sportowych litrow dla przyspeszen tez nie bedzie miec znaczenia....2. moc maksymana, ktora sie podniecasz ma znaczenie tylko dla predkosci maksymalnej - to wiedza nawet dzieciaki z gimnazjum....3. cos ty sie uwzial na te nowa kawę - masz na scianie duzy plakat ducati albo bmw????
Odpowiedz1każdy kilogram wkwesti przyspeiszania ma znaczenie 2pole poniżej kreski w wykresach mocy i momentu gdy będziemy chcieli porównać maxymalne osiągi np nowej hayabusy do h2 niebedzie większe będzie bardzo zbliżone jeśli producent nie kłamał z wartościami podanymi w katalogu wystarczy porównać 200 km/11000 obrmin i 133 nm/10500 obrmin do hayabusy 200 km/10000pobrmin i 156 nm .już przy 7000 obrmin 3 sugerowanie się katalogoa moca maxymalna chcąc porownac 2 poazjdy do siebie jest uzasadnione przykład ? honda s2000 240 km i niewiele ponad 200 nm vs golf 4 1,9 tdi 150 km 350 nm przyepsizenie hondy s2000 100-160 =8 sek przyepizsszenie golfa = 13 sek 4 na scianie mam powieszone nagie panie ;)
Odpowiedztrzeba obejrzec caly wykres jak opublikuja - m.zd. na calej dlugosci kompresor bedzie dawak spora przewage i litrowe sporty beda wolniejsze, hajka tez - zwlaszcza ze autor tez pisze ze kawa 1400 nie M SZANS a ona ma osiagi jak hajka...beda testy-zobaczysz
Odpowiedzno zobaczymy być może h2 będzie elastyczniejsza w niskich czy średnich obrotach ale tylko być mozze bo kompresor może i ma ale ma 1000ccm a haya nadrabia pojemnoscia podobnie jak zzr 1400 widziałem pokazowke kawasaki gdzie wystartowalo zzr 1400 z tym h2 i oczysicie start celowo zepsuty w zzr 1400 bo jakby to wygaldalao na oficjalnym rpzedstawieniu akwasaki ze nowy h2 dostaje baty od zzr 1400 ;) gdy jednak przelatywaly pbok kamery predkosci były bardzo zbliżone i ciężko cokolwiek było ztego wywnioskować przy tak zepsutym starcie zzr 1400 , kompresor niedaje takiego kopa jak turbo gdyby to cos miało turbo uwierzyłbym na starcie ze ma tak wielkie pole ze wystarcza mu 3 biegi ;) ale to jest kompresor widziałem wykres mocy h2r na stronie rickiego gadsona i naprawdę niema tam jakiegoś ogromnego pola pod linia mocy http://s32.photobucket.com/user/Don_Guhl/media/h2r_zpsuusqzujq.jpg.html to nie jest wykres mocy wersji h2 ale jakiegoś zlepku części h2r i h2 200 km przy 10 tys obr/min 150 km przy 8 tys obr/min ,a nowa haya http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2012-kawasaki-zx14r-vs-2012-suzuki-hayabusa-le-video-91432.html to wykres mocy na kole do każdej wartości przy danych obrotach należy dodac minimum około 10% czyli mamy 150 km już przy 7 tys obrotow a 200 przy od 9 tys do 11 tys obr/min prawie wiec niewydaje misie żeby h2 miała większe pole pod linia mocy i momentu chyba ze w całkiem dolnych partiach obrotow w co tez watpie ...
Odpowiedzzblokowali tą kawe masakrycznie do tych marnych 200 km ale z jednej strony akwa robi w uja klientele rzyczac z a wersje h2r 2 razy tyle za ledwie pare małych modów któe daja moc 310 km z drugiej to dobrze bo łatwo będzie sobie mogł właściciel potencjalny podnieść wtym moto moc pod wartości 300 km ,mi by starczyło 250 km ;) czyli wydech ecu uszczelka i prawdopodobnie starczy lub może nawet samo ecu starczy żeby wywindować wtym czyms moc pod 250 km .
OdpowiedzJak można być taki głupim, aby pieprzyć takie głupoty?
Odpowiedzale masz kurfa zjepane imie ;)
Odpowiedz