Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarze"...oczywiście nadal mamy V4 i mocy 105 KM, ale fakt ten można raczej uznać za pozytywny zważywszy na spore uwielbienie tej jednostki wśród fanów" Co prosze? Uwielbienie? Nie spotkalem nikogo w gronie polskiego forum VFR-OC kto pial by z zachwytu nad tym silnikiem, V-Tec od zawsze mial srednie opinie. Uwielbienie to ma poprzedni silnik 800cc bez tego systemu z rozrzadem na kolach zebatych! To na prawde jest istotne gdy mowi sie o VFR w kontekscie jej silnika. Co do testu... porownanie ekonomi, ergonomi i subiektywne + realne odczucia czy dzieki nizszej masie sprzet jest zwawszy od poprzedniego modelu. Najlepjej w formie tabelki z informacjami jakie jest srednie spalanie, jaki jest zasieg na 1 baku itp. Honda mocno cisnie z tematem ekonomii, ciekawi mnie czy cos poprawili czy to tylko marketingowe bzdury.
OdpowiedzWazy 10 kilo mniej.... roznica w spalaniu pewnie bedzie zadna w porownaniu do vteca. Swoja droga pamietajmy, ze ta v-ka nie jest zbyt oszczednym silnikiem... ale dzieki temu nadrabia trwaloscia i elastycznoscia.
OdpowiedzSmigam Vteciem już prawie 4 rok i mam za sobą ponad 30 tys km i ten silnik jest ekonomiczny o ile jest zdrowy mój pali od 4,6 do max 8,5 ale średnio ok 5,5. Więc jest Wporządku, przejechałem już dwa razy Czarnogórę i raz albanie :)
Odpowiedz