Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzehttps://www.youtube.com/watch?v=GBOqXOpvD7U modelowy przykład który skończył się glebą .
Odpowiedzchociaż gość był chyba w fazie hamowania przed zakrętem co spotęgowało shimme gazu niemogl dodac bo by chyba winkla nie wyrobił i by się wbił w zewnętrzne krzaki murki i słupy może jakby szybko tył hamulca wdusił to by cos pomoglo ale było mało czasu ;)
Odpowiedzpozatym widać wtym filmie chyba 2 fazy 1 która prawie się uspokoiła i druga gdy motocykl najechał po fazie 1 na niewielką róznice w wysokości asfaltu co spotęgowało tez shimmy i kuniec .
Odpowiedzteraz zauważyłem 3 rzecz 1 faza się uspokoiła delikatnie na motocyklu bo gsoc chciał siła ramion wytłumić shimmy rezonans poszedł po ciele do kasku i wrocił spoworetme na moto hahah i gleba przy impecie maszyny i jej masie zkierowca siła trzepotania keiropwnica musi być ogromna człowiek niedarady jej wytłumić choćby najsilniejszy ,sam zresztą jak wpadła mi wshimmy poczułem jaka to jest siła i impet to jest niedopanowania siła jedynie odp technika zresztą tos amo się tycze wkazdej stytuacji na motocyklu góra ma być rozluzniona nienapietra motocykl stabilizuje się sam i nienalezy mu wtym rpzeszkadzac mowie o motocyklach sportowych na szose to samo mowi biblia zakretow dokument nakręcony przez keitha code wiara myśli ze żeby prowadzic duzy szybki motocykl trzeba być dyzy i silny a to podstawowa bzdóra która powielają ludzie którzy niemaja pojęcia o jeździe motocyklami jak stereotypowe "łyse dresy na r1 ;) " co zresztą pokazuje chociażby moto gp gdzie kierowcy maja po 50 kg często a perfekcyujnie jezdza motocyklami o 2 krotnie większej mocy niż 1 r1 prawie ;) czy tez wiele drobnych kobiet które na torach łoia 90% ludzi z ulicy .
Odpowiedz