Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarze...dlaczego tak poważna i niewątpliwie potrzebną kampanię powadzi się na kłamstwach !!! z 60km/h na 46 km/h i 50 km/h na 5 km/h - przy identycznym dystansie i czasie reakcji podana różnica między prędkościami uderzenia jest KŁAMLIWA Przy prędkości 50 km/h na tym samym: dystansie od pieszego, czasie reakcji, opóźnieniu hamowania, intensywności hamowania prędkość z jaką uderza w pieszego to 22 km/h a nie jak w tv 5km/h DLACZEGO KŁAMIECIE. WSTYD tym bardziej, że mowa jest o życiu i śmierci.
OdpowiedzWidzisz, w reklamie zakładają, że jak się jedzie 60km/h, to hamowanie następuje z opóźnieniem 1s. Wbrew pozorom to bardzo duża różnica. Na reklamie chyba pokazują skodę octavię, której droga hamowania ze 100km/h do 0 wynosi 42,8m, co daje -9m/s2. A więc czas hamowania ze 100km/h do 0 wynosi 3,08s i analogicznie czas z 60km/h do 0 wynosi 2,22s. Dodatkowa sekunda to jak widać bardzo duża różnica. Ja zadam pytanie inne: dlaczego zakłada się, że jak się ma 60km/h to mamy ekstra sekundę opóźnienia, a jak jest "tylko" 50km/h to tego opóźnienia nie ma? Bo być może kampania zbudowana jest w oparciu o to dziwne, dodatkowe opóźnienie....
Odpowiedz