Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarze.... chyba nie skumales ironii. twoja genialna trelemetria nie uwzglednia wagi pojazdu i oporow powietrz, ale znajac zycie, widziales bandita tak samo na rysunkach jak ta kawe
Odpowiedzto nie moia s.irze tylko dane z testow z aparatura ktora meirzy realna predkosc nielicznikowa ile mam ci powtarzac twierdzisz ze ta aparatura nieuwzglednia takich rzeczy mierxzac w czasie rzeczywistym kazdy przejazd z dokladnoscia do 0.1 sekundy i 0.1 km/h ? to zaprzeczasz sam sobie .zreszta teroia podaje podobne liczby bo jak to mowia dobra teoria niejest zua.
Odpowiedzco za roznica czy ja widzialem tylko na rysunkach czy nie ? w rpzypadku rpedkosci maksymalnej duzo wieksze znaczenie ma opor powietrza niz masa pojazdu 300 kg kierowca plus sprzet bedzie prawie tak samo szybkie przy tej samej powierzchni czolowej i dokaldnie takiej samej aerodynamice jak 400 kg chyba ze masa wzrosnie dramatycznie duzo czas przyspeiszania do tej predkosc znacznie wzrosnie ale predkosc pozostanie prawie niezmienionatzn zalezy dokladnie wjakich konkretnie rpzypadkach i roznicach . ta kawa jak ma 39 km a 250 przy 33 km szla podczas testow z aparatura ktora meirzy realna predkosc a nie licznikowa poszla 155 to wzrost mocy o jakies 15% spowoduje wzrost predkosci o jakies 7-8% 155 plus 8% =167,4 km/h w tych samych warunkach .co do motycykli smigalem glownie sportturystami zzr cbr .
Odpowiedz