Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 40
Pokaż wszystkie komentarzehttp://www.eurorap.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=84%3Astatystyki-wypadkow-drogowych-w-europie&catid=47%3Adla-kierowcow&Itemid=86 Zanim cos napiszesz i zaczniesz robic reklame swojej firmie, proponuje sprawdzic fakty - a fakty sa takie ze we wspomnianej przez ciebie Francji i Niemczech jest tyle samo ofiar smiertelnych co w Polsce. Jezeli Twoja wiedza z ratowania zycia jest na tym poziomie co twoj post, to ja dziekuje za takie szkolenie. Z artukluem nie do konca sie zgodze, na zloty czesto przyjezdzaja tez mlodzi, swiezi kierowcy, i trzeba im przypominac na kzadym kroku co sie dzieje z czlowiekiem oslonietym kawalkiem skory lub materialy, jak przy 50 km/h przywali w metalowe 1.5 tony....szkoda tylko ze takie pokazy nie sa organizowane na zlotach samochodowych - mysle ze mialoby to lepszy efekt, dodatkowo panstwo powinno totalnie zmienic system szkolenia kierowcow, zainwestowac w tory i pola gdzie ludzie mogliby bezpiecznie uczyc sie panowania nad samochodem i motorem, za niewielka oplata przy dofinansowaniu panstwa. No ale coz, jakby nei bylo wypadkow, to prawdopodobnie koncerny samochodwe by zbankrutowaly, a to mogloby sciagnac na kolana najwieksze gospodarki swiatowe - widac wyraznie ze panstwom na calym swiecie nie zalezy na ogranizceniu liczby wypadkow (no bo jak tlumaczyc ze kazdy moze sobie kupic 200 konny sportowy motor? albo 600 konny samochod z homologacja drogowa???).Niestety ale nie walczymy tutaj tylko z ludzka glupota, a calym establishmentem, powiazaniami gospodarczo-finansowymi itd itp. Glupota uczestnikow ruchu drogowego to tylko wierzcholek gory lodowej - nie oszukujmy sie, gdyby panstwo chcialo wyeliminowac wypadki, to by wyeliminowalo
OdpowiedzJeśli posługujesz się wyrwanymi z kontekstu wykresami to nie używaj ich jako dowodów , przeczytaj moją odpowiedź do Igorr z 20.02 (poniżej ) , nie reklamuję firmy , tylko występuję jawnie , nie ukrywając się pod wymyślonymi pseudonimami ...piszę o tym co wiem , znam się na tym i przede wszystkim działam w dobrej wierze i zgadzam się z tezami postawionymi przez Ciebie że szkolenia powinny być kierowane do samochodziarzy , że trzeba zmienić system szkolenia przyszłych kierowców itd , ale do q-nędzy , pisanie artykułu w kontekście : że szkolenia i pokazy pierwszej pomocy sugerują że motocykle są niebezpieczne jest wydumką jakiegoś "pustaka" , nie róbcie złej reklamy ludziom , którzy chcą coś robić dla poprawienia wizerunku i bezpieczeństwa motocyklistów , reszt niech robi co chce , my( motocykliści ) działamy i wspierajmy się ! LwG pozdrawiam Rafał MotoRat
Odpowiedz