Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeW przypadku enduro gdy jesteś 100km od cywilizacji zatopiony gaźnik da sie odratować, bo wystarczy go rozebrać dwoma śrubokrętami, wyczyścić, przedmuchać dysze i złożyć do kupy. Proste, niezawodne i naprawialne - genialne. Ciekawe czy tak samo uda się wyczyścić wtryskiwacz? Ględzenie o wymienianiu dysz ma zastosowanie WYŁĄCZNIE w przypadku zawodników wyczynowych. Jeździłem do 1500 mnpm i spadek osiągów był mało zauważalny/pomijany. Kto z amatorów zresztą to robi? No i zdjęcia mówią dużo na temat tego, czy autor ma pojęcie, czy po prostu powtarza frazesy z katalogu reklamowego... Smutne to trochę w waszym wykonaniu.
OdpowiedzOczywiście i temperatura otoczenia nie ma wpływu na moto w 2t z gaźnikiem , ale jak nie jestem zawodnikiem WYCZYNOWYM to co ja tam mogę na ten temat wiedzieć. Smutne to jest to, że Pan panie UZI zamiast wyrażenia swojej krytyki o moto skoncentrował ją pan na autorze tego artykułu,
OdpowiedzJeśli mam przed sobą artykuł na żenująco niskim poziomie merytorycznym, to do kogo powinienem mieć o to pretensje, jeśli nie do autora? Jesteście prasą tematyczną, szukając info o nowym modelu chciałem się dowiedzieć czegoś więcej, niż przepisanych bezmyślnie frazesów z broszury KTMa.
Odpowiedz