Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 29
Pokaż wszystkie komentarzeBoczo.... " Ujmijmy to tak: VFR to 800-tka, ale VTEC na chwilę robi z niej litra." Nie. Ujmijmy to może inaczej: VFR to 600-tka, ale VTEC na chwilę robi z niej 800-tkę. Po co zamykać dwa zawory poniżej 7000rpm? Żeby było nudniej? Dlaczego nie wykorzystać potecjału silnika w całym zakresie? Dla spalania? Przeciez ona nawet poniżej 7000rpm pali dwa litry więcej niż każdy sportowy litr. Ponad to: "na sporych tarczach 296mm pracują zaciski 3-tłoczkowe". Niby z branży, a nie wiesz, że 296mm to już dawno nie są "spore" tarcze.
OdpowiedzPo co zamykać dwa zawory poniżej 7000rpm? Może po to, by motocykl miał lepszego kopa od dołu? Doucz się troszkę. Spalanie tutaj ma drugorzędne znaczenie.
Odpowiedz