Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeToć napisałem "Taka filozofia Suzuki". Skoro tak robią to chyba mają świadomość jak rynek to odbierze ? I można tak robić ale trzeba dać dobrą cenę na to tzn. niższą niż nowocześni konkurenci. Wtedy ktoś to kupi, kto będzie chciał tańszy sprawdzony sprzęt. Chociaż gdyby tak się przyjrzeć na inne firmy to też tam znajdziemy wiele modeli starszych a zmodernizowanych lub bazujących na już istniejących rzeczach (mimo, że mowy model). Co nie zmienia faktu, że u innych te bazowanie, modernizowanie jakby było ciekawsze i atrakcyjniejsze w rezultacie niż w Suzuki. Tu Suzuki ma stagnację. Brakuje im czegoś nowego takiego naprawdę nowego. Bo nowa Hajka, GSX-S1000F, GSX950 to takie odgrzewane kotlety do których dodano trochę nowych przypraw i panierki by wyglądały na świeże :D. Dali do patentu jakieś rzędówki 600cm nawet z turbo to może niedługo coś nowego pokażą ?
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza