Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeTeż mam podobny motocykl Shineray XY 150-17. Różni się kilkoma szczegółami od Rometa ADV 150 i silnikiem. Wykonanie jakby ciut lepsze, ale to tylko moje subiektywne spostrzeżenia. Z tego co piszesz, w moim bliźniaczym modelu takie wady jeszcze nie występują, żeby było zaparowywanie zegarów czy szarpanie. To że te silniki mają zdławione silniki, jest spowodowane pewnie tym, żeby się zmieścić w czystości emisji spalin. Po dotarciu chce wymienić zębatkę z przodu na większą, bo prędkość maksymalna jest zbyt niska za miastem. Zgadzam się, że te "serwisy" to porażka. Jak ktoś sobie umie samemu naciągnąć łańcuch, wyczyścić filtr powietrza, czy zmienić olej może zrezygnować z serwisów. Tym bardziej że przebieg jest tylko do 6 tys. km.
OdpowiedzJa zębatkę zmieniłem na 15Z bo oryginał to 14Z a jakie problemy z dobraniem miałem 3szt zamówiłem i zadna nie pasowała bo te cymbały na allegro nawet wymiarów nie potrafią podać w opisie.Zębatka na wałek 20mm w środku frezu 18mm szerokość frezu 5 mm jednego i drugiego.Ja zamówiłem tajwańską produkowaną dla USA.
OdpowiedzDzięki, to cenna informacja o tej zębatce. Dobrze wiedzieć jak będę zamawiał. Napisz, jak się zmieniło przyspieszenie, obroty i prędkość maksymalna na nowej zębatce. Biegi w tym Shineray,u są bardzo krótkie. W terenie bardzo przydatne, ale poza miastem to trochę przeszkadza, bo przy prędkości ok. 90 km są wysokie obroty i silnik jest głośny. Ja na razie swoim przejechałem ok. 330 kilometrów. Do tego czasu naprężyłem łańcuch i zmieniłem olej. Nic się na razie nie dzieje.
Odpowiedz