Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeSpokojnie. Podobny system dziala w Japonii od wielu wielu lat, do tego wszystkie pojazdy niezaleznie od mocy sa ograniczone do max 180km/h. Do tego w Chinach i Japonii fotoradary sa praktycznie na kazdym skrzyzowaniu, i w regularnych odstepach na autostradach tez. A pozatym to tania sensacja, propozycja dopiero zostala przedstawiona, musza ja zatwierdzic wszystkie kraje czlonkowskie oraz parlament europejski polecam zapoznac sie ze zrodlem: https://etsc.eu/intelligent-speed-assistance-isa/ "We’re asking the EU to require carmakers to fit overridable ISA in all cars."
OdpowiedzZ fotoradarami mozna sie zgodzic sa miejsca gdzie jest ich doslownie od groma, ale zadne pojazdy nie sa ograniczane do 180km/h. Nie wiem gdzie to uslyszales ale wystarczy wejsc na yt i w kilka sekund sie przekonasz ze tak nie jest.Np:SAMMIT Jeżeli jestes ciekaw to nawet opisał sposób wręczania mandatów który jest naprawdę ciekawy i nigdzie indziej nie spotykany.
OdpowiedzNie wiem jak jest w Japonii teraz, ale w latach 90-tych jezdzilem japonska wersja Xedosa z ogranicznikiem do 180 km/h i mialem tez do czynienia z GSX-R 1100 drugiej generacji na lokalny rynek, gdzie oznaczenia na cyferblacie konczyly sie na tej wartosci, a dalej bylo puste pole.
OdpowiedzW jaki sposób ogranicznik do 180 ma zwiększyć bezpieczeństwo?
Odpowiedz