Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeŚmigam na intruzie już piąty sezon. Nakręciłem na nim ponad 30tys wiem że to nie jest zbyt dużo,ale przez ostatnie trzy sezony jeżdżę wokół komina. Z plecakiem zjeździłem Grecję Bałkany itd. Zaskakujący jest fakt apetytu na wahe. Pali tyle ile mu wlejemy. W trasie od 5.3l do 9.5 w mieście. Bardzo poręczny sprzęt. W korkach trzeba uważać przy przepychaniu się do przodu aby nie urwać lusterek. Spod świateł wyrywa jak dziki.. Minusem są opony tj ich koszt. Komplet Bridgestone za 1200zet to najtańsza opcja jaka udało mi się dostać. W trasie dokucza mały bak bo tankowania co 250 300 km są uciążliwe. . Raz zmieniłem sprzęgło chyba przy 38tys km. Prędkość przelotowa idealna dla suzi to 150 160km/h . Na "niemieckich autostradach"max 215km/h i walka z wiatrem bo szyba jest wielka jak w Ikarusie i daje opór. Jednym słowem super maszyna, ale nie dla to skąd . początkujących. Brakuje absu i wyświetlacza biegów no i szóstego biegu w trasie..
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza