tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Powodowany powyższym artykułem zakupiłem komplet w wersji GT - komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: motogarazwroclaw 08.01.2024 19:16

Powodowany powyższym artykułem zakupiłem komplet w wersji GT o rozmiarze 180/55/17. Pacjent CBR1100XX w wersji pierwszej czyli 1998. Niestety nie podzielam fascynacji tym produktem. ZALETY: Super przyczepność i stabilność (ale jest warunek), szybkie nagrzewanie, dobrze trzymają na mokrej nawierzchni lecz przy temperaturach powyżej 15'C WADY: Przy dłuższej jeździe z pasażerem (ok 10-15minut) z prędkością wyższą od dozwolonej przy temperaturze zewnętrznej ok 30'C motocykl zaczyna pływać. Opona staje się "ciągliwa", traci precyzję. Po zwolnieniu do odczucia stabilności problem zanika aby ponownie się pojawić jeśli zdecydujecie się na ponowne szybkie pokonywanie kilometrów. To jeśli chodzi o warunek z zalet (dobra przyczepność i stabilność). Przebieg w cyklu mieszanym przy sportowej jeździe (nie tor) max 6000kM. Po tym przebiegu opona przechodzi w stan nie nadający się już do jazdy. Bieżnik poprzecznie poząbkowany daje odczucie przejazdu przez pomost zbudowany okrąglaków, a nie z desek. Na oponie widać wyraźne przejścia twardości mieszanek. TOR. - Boczne przetarcie (ubytki) po zmniejszeniu objętości opona wystrzela w górę jakby boczne części bieżnika były wzmocnieniem zamiast kordu. Motocykl nie jest najmocniejszy na rynku więc nie chciałbym widzieć tej opony np w BMW S1000RR. Być może miałem wadliwą oponę, bo wcześniejsze RSMT3 nie miały takich przypadłości, więc jeśli ktoś ma inne doświadczenia przy podobnym motocyklu (waga/moc) to chętnie bym zamienił słowa doświadczenia. Ja już jej raczej nie kupię.

Odpowiedz


Brak odpowiedzi do tego komentarza


Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę