Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzePosiadam ten motocykl od kilku miesięcy - zrobiłem na nim jakies 5 tysięcy km . Jak dla mnie całkowicie wystarczający - jeżdżę i po lekkich szutrach 15 % - i po drogach 85 % - wersja doposażone we wszystko chyba co się dało - szczerze - fajne bajery ale zauważyłem ze nie za dużo z tego używam . Ustawisz sobie ESA - czy tryb jazdy to nie często to zmieniasz . Dla mnie strzałem w 10 był …tempomat :) jak ręka ci drętwieje to włączasz i możesz się zrelaksować - dobre i do utrzymywania …niskich prędkości ( ograniczenia prędkości do 40 - jakoś zawsze ciężko mi to utrzymać i mam więcej :) ). Wyświetlacz TFT - niesamowity - i wart każdych pieniędzy !!!. Ciekawie działa z aplikacja - przychodzisz do domu i możesz sprawdzić dane z jazdy - jak czarna skrzynka ( jest możliwość wyłączenia zapisu prędkości maksymalnej jak co :)). Mam system Sena EVO - połączyłem z motocyklem - dzwonienie - muzyka - wszystko działa jak należy ( duży plus za to ze jak ktoś dzwoni to wyświetla Ci sie na wyswietlaczu jak w telefonie - kto dzwoni i nie odrywając ręki od kierownicy - pokrętłem możesz albo przyjąć albo odrzucić połączenia . Na razie żadnych awarii - motocykl jest z przebiegiem 17 tys km w tym momencie . Do jazdy codziennej - nic więcej nie potrzeba jak dołka mnie , najdłuższa trasę jaka zrobiłem - ok 500 km jednego dnia - bez problemu. Była to jazda grupowa wiec widać było różnice w spalaniu - nie tankowałem tak często jak koledzy :). Co mnie w nim irytuje - ma taki mały pseudo błotnik na tylnim kołem - i jak jezdzisz po jakiś nierównościach to sie bezczelnie tłucze !. Ale to mała wada przy tym wszystkim co napisałem wcześniej . Pozdrawiam wszystkich i szerokości :)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza