Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzePodpisuję się "wszystkimi" palcami pod przedmówcą!! Dodam jeszcze, że jak przeliczymy te najmocniejsze konie mechaniczne na przeliczeniowy litr pojemości skokowej, to cudowne Ducati nie jest już takie wybitne. Otóż z przeliczeniowego litra wychodzi 194 KM, czyli mniej niż każdy Japończyk w tej klasie, oraz BMW i Aprilia... Poza tym, czy znowu Dorna dopuści do Superbików bocznymi drzwiami Ducati z większą niż konkurencja pojemnością??? Pozostawiam to pytanie do dyskusji kolegów motocyklistów...
OdpowiedzWażne ile ma w rzeczywistości na kole a tu japończykom brakuje choćby do Aprilii czy BMW 20 - 30 kucy. Klasa to superbike
OdpowiedzKolego.. Pewnie, że liczy się na kole, tylko każdy traci mniej więcej z 15% i nic do rzeczy tu nie ma japończyk, czy europejczyk. Jak widać w superbikach, to akurat Japończyk już zwyciężył kolejny rok z rzędu. Kolejny Japończyk depcze po piętach Ducati.. Żaden jednak z Europejczyków nigdy nie miał szans w wyścigu, w którym liczy się niezawodność, wytrzymałość i moc pod kontrolą. Tu Japończycy górują, a Ducat czy Aprila nigdy nawet do mety nie dojechały... Parchy włoskie.. Jak chcesz posiadać i tylko na nie patrzeć, to są genialne. Broń Boże nie jeździć, bo zaraz się zes..., a części dostaniesz za pół roku.
OdpowiedzJak można nie wpouścic kogoś na swój własny bal? ☺
OdpowiedzZ tego co mi wiadomo to ma powstać na rok 2019 limitowana wersja (ok. 1500 szt.) z silnikiem 1000ccm, który będzie używany w superbike.
OdpowiedzDokładnie, dla WSBK będzie wersja R o pojemności 1000 ccm.
Odpowiedz