Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzePo pierwsze (primo ;) przedni zawias wciąż bez regulacji (ma-sa-kra). Kto jeździł f8 w głębokim złożeniu/lub dzidował przez las wie o co chodzi. Masa bez zmian, wciąż dużo, nic z tym nie zrobiono. Bak 15l, malutko Skoki zawieszenia było 230/215 teraz 204/219. Beznadzieja. "15-litrowy bak powrócił na tradycyjne miejsce nad silnikiem. Dzięki temu uzyskano obniżenie środka ciężkości " - to samo gadali jak wsadzili bak pod tyłek - ble ble ble (marketing) Z tyłu 17" nie 18" buuu BMW się chwali: "Więcej offu" Gdzie ten off? Kilka stoisk obok, nowa Afra, poprawili w odpowiednim kierunku. Podsumowując: BMW robi suvy dla pedałów. A wersja rallye dostanie suaper tapetę na tego tableta ;) PS Wojna o prawdziwe turystyczne enduro rozegra się między KTM'em i Japonią.
OdpowiedzKolejna bulwarówka udająca motocykl off road podobnie jak crf 1000 itp. moto. Szkoda do tego zakładać opon innych jak szosowe. 230 kg i więcej off-road :) chyba szutru i to bez dziur, bo brak regulacji zawieszenia przedniego.
OdpowiedzWypowiadaj się na temat rzeczy o których masz pojęcie...
OdpowiedzDokładnie, czytałem tekst "15-litrowy bak powrócił na tradycyjne miejsce nad silnikiem. Dzięki temu uzyskano obniżenie środka ciężkości" i sobie myślę, że ktoś komuś chce zrobić wodę z mózgu. Te rozwiązanie na pewno nie obniża środką ciężkości
OdpowiedzObniżenie srodka ciezkosci poprzez umieszczenie go wyzej...hahaha. Autor tego tekstu z pewnoscia wie o czym pisze...
OdpowiedzJa akurat tydzień temu odebrałem ten motocykl. Postęp względem F800 jest ogromny, poczynając od silnika na prowadzeniu kończąc. Czy F800 nadawał się lepiej w teren ? Nie sądzę, miałem ten motocykl długo ale w teren zabieram G650x. Przesunięcie zbiornika paliwa na górę choć samego mnie śmieszy bo przy F800 pisali to samo pod siedzeniem, to sam z własnych odczuć widzę, że to lepsze posunięcie, Bag wyżej ale Ty z ciężkim tyłkiem ciut niżej, a to już obniżenie środka ciężkości.
Odpowiedz