Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeMyślisz, że SV pozostanie w ofercie po wejściu kolejnych norm emisji? Nawet jeśli wciąż można SV-kę do nich przystosować za rozsądne pieniądze, to nie sądzę aby Suzuki zdecydowało się na utrzymywanie w ofercie dwóch tak bliskich funkcjonalnie modeli, stąd GSX-8S tak czy inaczej ją zastąpi. Myślę, że rok modelowy '23 będzie ostatnim dla SV- a szkoda.
OdpowiedzMyśle że SV wkrótce będzie miał następcę w stylistyce retro na bazie GSX-8S, który będzie konkurencją dla klasycznie stylizowanej Yamahy XSR700, Kawasaki Z650RS i Z900RS, Ducati Scrambler Icon, Triumph Trident 660. Sam GSX-8S jest jednak konkurentem dla nowocześnie stylizowanych MT-07, CB-750, Z650 i Z900, KTM 790 Duke, BMW F900R.
OdpowiedzKlasyczna stylizacja w dzisiejszych czasach oznacza na ogół wzrost, a nie spadek ceny w stosunku do modelu bazowego. Obawiam się, że jeśli Honda też podniesie ceny, to poletko sensownych uniwersalnych sprzętów za +/- 30.000 zostanie oddane bez walki Chińczykom, Hindusom i Indonezyjczykom pod ich własnymi markami (bo już teraz fizycznie produkują takie sprzęty jak Duke 890, czy Z400). Swoją drogą na tabliczce znamionowej SV-ki pyszni się napis "Made in Japan"- ciekawe, czy tak samo będzie w przypadki GSX-8S?
Odpowiedz