Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeMy¶le ¿e SV wkrótce bêdzie mia³ nastêpcê w stylistyce retro na bazie GSX-8S, który bêdzie konkurencj± dla klasycznie stylizowanej Yamahy XSR700, Kawasaki Z650RS i Z900RS, Ducati Scrambler Icon, Triumph Trident 660. Sam GSX-8S jest jednak konkurentem dla nowocze¶nie stylizowanych MT-07, CB-750, Z650 i Z900, KTM 790 Duke, BMW F900R.
OdpowiedzKlasyczna stylizacja w dzisiejszych czasach oznacza na ogó³ wzrost, a nie spadek ceny w stosunku do modelu bazowego. Obawiam siê, ¿e je¶li Honda te¿ podniesie ceny, to poletko sensownych uniwersalnych sprzêtów za +/- 30.000 zostanie oddane bez walki Chiñczykom, Hindusom i Indonezyjczykom pod ich w³asnymi markami (bo ju¿ teraz fizycznie produkuj± takie sprzêty jak Duke 890, czy Z400). Swoj± drog± na tabliczce znamionowej SV-ki pyszni siê napis "Made in Japan"- ciekawe, czy tak samo bêdzie w przypadki GSX-8S?
Odpowiedz