Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeMimo wszystko wciąż pozostaje kwestia skali... Tematy techniczne, naprawdę solidnie opracowane, już były publikowane i spotkały się z bardzo niewielkim odzewem. Dlatego na ogół piszemy o nowościach, zmianach w przepisach, ciekawostkach z rynku... Pojawiają się również wspomniane przez ciebie, znalezione w sieci filmiki, ponieważ czytelnicy oczekują także rozrywki. Poszukujący tematów technicznych to niestety nisza. Tak jak zauważyłeś, tworzenie takich materiałów jest szalenie czasochłonne. Tymczasem działania każdego portalu, również tych motocyklowych, muszą mieć uzasadnienie ekonomiczne. Musielibyśmy to robić w wolnym czasie, a jak się domyślasz, wtedy wolimy jeździć lub sami pomajsterkować ;)
OdpowiedzJako ciekawostkę i przykład pokażemy Ci materiał z dziś - https://www.scigacz.pl/BMW,S,1000RR,2019,jakie,zmiany,i,co,kryje,sie,pod,owiewkami,,VIDEO,34715.html?fbclid=IwAR09Fo6gakcgoUz-IiBzMQ2eB-q_8BpFLq0jFqjUy81BDRLjxjedZppuFdA - jest naprawdę merytorycznie o najnowszym S1000 RR. Nie jest to typowy materiał techniczny, ale zdecydowanie konkretniejszy i bardziej techniczny od rozrywkowych filmików. A teraz wejdź na nasz facebook, gdzie wszystkie materiały ze strony głównej są postowane i po ocenie reakcji oraz komentarzy oceń, co bardziej interesuje ludzi - ciekawy materiał dotyczący nowego supersporta, czy porównanie dźwięków starych dwusuwów :)
OdpowiedzA może po prostu, Ci których interesują techniczne artykuły, nie są dziećmi któży wszystko lajkują i komentują.
OdpowiedzAle może mimo wszystko spróbujcie? chociaż raz na jakiś czas coś takiego wrzucić i zobaczyć jaki będzie odzew/zainteresowanie. Jeżeli słabe i faktycznie nie będzie to miało sensu - trudno, z czystym sumieniem będziecie mogli powiedzieć "próbowaliśmy, nie udało się". Motocykl mam od 2 lat, moją wiedzę i zdolności mechaniczne w skali 1-10 oceniam na mocne 1,5;) a chciałbym żeby było coraz więcej i żebym coraz więcej rzeczy mógł robić sam, bo to lubię i nawet głupia wymiana oleju czy naciągnięcie łańcucha daje satysfakcję. A wiedzę wolałbym czerpać właśnie np ze Ścigacza niż jakichś dziwnych forów, gdzie każdy niby jest najmądrzejszy, a często są takie głupoty, że ręce opadają.
OdpowiedzDokładnie. Przecież to nie musi być "albo A, albo B" - niech sobie będą jakieś sensacje czy aktualności, ale żeby na 10 opublikowanych treści, choćby 2-3 miały charakter merytoryczny - nawet za cenę mniejszej ilości lajków. A jeśli już linkować filmy na Youtube, to niekoniecznie jak się niszczy motocykl, ale np. jak ktoś dzieli się doświadczeniem przy naprawie danego motocykla, montażu akcesoriów albo omawia technikę jazdy (zakręty, uślizgi) itp. Jest sporo takich fachowych materiałów i je też warto promować. "Pieniądz gorszy wypiera z rynku pieniądz lepszy", tym bardziej więc warto trzymać poziom. Jest wiele takich firm, gdzie są działy rentowne i nierentowne, ale choć te nierentowne (np. działy badań i rozwoju) potęgują tylko koszty, to są istotne dla całości funkcjonowania przedsiębiorstwa. Warto mieć to na uwadze.
OdpowiedzZgadzam się i popieram XXX. Więc jest nas już dwóch! ;) Niestety ale polskie portale motocyklowe są żenujące. Powtórzę jeszcze raz: ŻENUJĄCE. Moim zdaniem to błędne koło. Redaktor się nie wysila, czytelnik nie dostaje nic co by go zainteresowało i wszyscy jadą po najniższej linii oporu. A tu najłatwiej powrzucać suchary z YT i kopiować jedni od drugich to dno. Zacytuję klasyka Rogera W.: "amused itself to death". Mam to szczęście znać jakiś tam język obcy, więc znikam na tamte strony. Szkoda nawet pojedynczych minut na stratę czasu jaką fundują polskie portale moto.
Odpowiedz