Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeMacie rację SR nie jest pojazdem do wszystkiego. Ma swoje ograniczenia, które w sumie nie zaskakują, bo to przecież prosty, dwuzaworowy singiel rodem wprost z końca lat 70-tych. Do tego skastrowany ekologią, chociaż tu można trochę zaradzić, ale nie na tyle, żeby miała parametry chożby zwykłego SV650, CB650F itp. Nad Royalem ma jednak jedną przewagę, jest to sprzęt jest wykonany z dobrych materiałów i jest naprawdę dobrze zmontowany i trwały. Czy wybrałbym się na niej w trasę do Portugalii, czy Chorwacji? Za cholerę. Są do tego lepsze sprzęty raz wygodniejsze, dwa bardziej ładowne, trzy po prostu z lepszą przelotową, więc po co męczyć SR-a. W650 zgadzam się jest git, jeżeli się trafi, to każdy zainteresowany klasyką powinien go brać, chociaż też ze względu na to, że tego już nie dorobią, to też traktowałbym go, jako drugie moto do jazdy wyłącznie dla przyjemności.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza