Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeMT09, poza przodem wprost z Kawy Z1000, w zasadzie bez zmian oprócz elektroniki, trochę jakby nie mieli własnego pomysłu na facelifting i na siłę skopiowali konkurencję, słabo... Ciężko stwierdzić, czy wygląda lepiej od poprzedniej wersji, kwestia gustu. Mnie natomiast totalnie nie odpowiada spier***one mocowanie tablicy rej. Zastanawiam się, czy projektujący kierował się względem praktycznym? Czy może wizualnym ? W zasadzie ani jedno, ani drugie nie zdaje egzaminu, Jak sobie wyobrażacie wheelie na tym sprzęcie ? Niewątpliwie do tego prowokuje( wiem, jeździłem), jednak przy tym patencie koszt ew ryzyka poniesienia strat finansowych może nieco zaboleć po kieszeni. Największy plus to jednak silnik, jest petarda, niech nic nie kombinują. Cena prawie 40k...z początku 33-34 było atrakcyjne, ale przy tym poziomie moim zdaniem rynku nie zawojują. Dla polaka taka różnica jest istotna, niestety nie żyjemy w cywilizowanych zarobkowo krajach Europy zachodniej. PS. Blondi dobra loszka. Pozdro.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza