Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeKurde, jeśli pozwolicie... To jest wieczny temat na każdym portalu poświęconym motocyklom. Proszę, aby odpowiedziały mi osoby, które problem poznały na własnej skórze i udało im się go rozwiązać. Rzecz banalna mogłoby się wydawać. Chcę kupić uniwersalny motocykl. 85% jego przebiegu to moje dojazdy do pracy (czyli ma się nadawać do codziennej jazdy miasto/szosa w każdych warunkach atmosferycznych) 15% to wypady mniej więcej na trzy-cztery godziny ciągłej jazdy w każdych warunkach atmosferycznych. Gdzie więc problem? Ano w tym, że moja lepsza połowa ma blisko 180cm wzrostu (ja 190) - powiem tak, razem ważymy 160kg. W ubiegły "łikent" wypróbowaliśmy kolejny model motocykla i tym razem skończyło się na bólu ud, pleców i problemami z oddychaniem (jej głowa była wyżej od mojej i powyżej 120 km/h za moim kaskiem zawirowania powietrza nie pozwalały jej oddychać). Jestem już lekko podłamany. Kaski, ubrania, ustawienia siedzisk i sam motocykl... to wszystko są drogie i czasochłonne w testowaniu rzeczy... a ciągle coś nie gra. Jeśli macie konkretne, podobne doświadczenie, to piszcie.
OdpowiedzHej, a co z Yamahą FZS 600 Fazer po liftingu, np. rocznik 2003? Ma wystarczający udźwig, obniżone podnóżki pasażera, a moja Żona, która też jest wysoka, nigdy nie narzekała siedząc jako plecaczek. Ale w sumie tak wysokiej pary jak Wy to nie znam...
OdpowiedzSiema. Słuchaj - testuj turystyczne endura. Nic innego raczej wam nie przypasuje.
Odpowiedz