Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzeJej... Jak pieknie napisane... Jak naprawde fajnie brzmi... Ale chyba w to nie wierzysz? Nie wszystko jest piekne a nawet najwieksi sponsorzy w SBK maja swoje rozliczenia z teamami ;) To nie analogia ale przyklad na podstawie przytoczonych brzez ciebie brandow Alitalia ani mleczarnia z pewnoscia nawet nie liczyla na spelnianie celow marketingowych - a palenie mostow po wszystkim co dobrego zrobil prezes Taras jest jedynie metodologia zacierania dobrych wspomnien i skojarzen. Oczywiscie podziekowania sie naleza - bo to najwieksze polskie dokonanie w historii tego sportu.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza