Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeIle ta maszyna waży?
Odpowiedzno przecież masz masę podana w artykule, jak to czytasz? : Masa własna gotowego do jazdy pojazdu, przekraczająca 261 kg
OdpowiedzSuzuki Polska nie chwali sie masą, ale na amerykanskich serwisach podaja deklarowane 232 kg (511 lbs) z plynami, ale bez paliwa. Z pelnym zbiornikiem bedzie jakies 247 kg. Na kufry i orurowanie dochodzi kolejne ze 17 kg, czyli jakies 264 kg na gotowo w takiej konfiguracji jak na zdjeciach.
OdpowiedzBzdury gadasz. GS 1200 z paliwem waży 238kg to jak Vstrom 1000 może być od niego cięższy? 232 kg to waga z paliwem.
OdpowiedzJesli juz porownujesz, to porownuj z orurowanym GS Adventure, ktory tak samo jak opisywany DL, stoi na szprychowych kolach i wazy 263 kg ze zbiornikiem wypelnionym w 90%. Teraz policzmy: 263 kg plus 17 kg na kufry, minus 7,5 kg roznicy w ilosci paliwa (10 litrow) i minus jakies 5 kg roznicy lancuch/kardan= 267,5 kg. Dalej jestes pewien, ze to bzdury?
OdpowiedzDalej gadasz bzdury. Co do mają szprychowe koła do rzeczy? Są może 1-1.5 kg cięższe od odlewanych. Odpowiednikiem Vstroma jest zwykły GS 1200 +1kg na szprychy. Chcesz powiedzieć, że 1000 z łańcuchem jest cięższy niż 1200 z kardanem? 232kg to waga z paliwem.
OdpowiedzWiara czyni cuda. Czytales artykul powyzej? Cytat z akapitu "Serce bije w rytmie V2": "Masa własna gotowego do jazdy pojazdu, przekraczająca 261 kg, znika tuż po ruszeniu." Tester tez pisze bzdury? Czy moze skrupulatnie podliczyl i doliczyl mase swoich skarpetek i gaci w kufrach :-)
Odpowiedz