Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeI w ten sposób kosi się konkurencje, zwłaszcza tą małą. Trzymając wysokie ceny hurtowe a w miarę niskie detaliczne w Orlenie, przez co małe sieci/stacje nie mają pola manewru ceną. Są tylko kilka groszy tańszy a nie jak kiedyś parędziesiąt. Do tego wprowadzając promocje dla swoich Vitayowiczów 30-40 gr. W rezultacie zostania za jakiś czas głównie Orlen oraz niektóre stacje dużych koncernów. Mniejsze sieci pójdą na dno. A pamiętajcie, że mniejsze sieci są ... typowo polskie. Obcy nie bawią się w robienie pojedynczych stacji. Zresztą obecny kryzys i działania rządu sprzyjają w koszeniu małych przedsiębiorstw, głównie polskich. Bo duzi sobie poradzą ...
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza