Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeDecyzja BMW wcale mnie nie dziwi, ale z zupelnie innego powodu. Kiedy np S1000RR stoi w salonie dealera otoczony wylacznie innymi modelami BMW, wszystko wydaje sie byc z grubsza OK, ale kiedy ten sam S1000RR stoi w wielkiej hali targowej w sasiedztwie motocykli innych marek i mozna go wizualnie bezposrednio i szczegolowo porownywac z konkurencja, to nagle okazuje sie, ze poziom wykonczenia beemki ma sie nijak do wizerunku marki premium. Ogladalem rzeczona beemke podczas targow BMT i w porownaniu np do Panigale V4 wygladala jak biedny krewny. Kostki przelacznikow jak ze sklepu "wszystko za 5 zl", taki sobie lakier, wykonczenia powierzchni itd. Ducati wygladalo jak dzielo sztuki uzytkowej, a i "tanie" japonske sporty wypadaly lepiej. Nie twierdze bynajmniej, ze motocykle BMW to tandeta, bo tak nie jest, ale, unikanie bezposrednich wizualnych porownan (a tak sie dzieje wlasnie podczas targow), zdecydowanie lezy w interesie firmy.
Odpowiedz+1
Odpowiedz