Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeCześć, siedziałem na nim na targach i rzeczywiście rury wydechu mocno wchodzą w łydkę, do tego stopnia, że przy stojącej pozycji cięzko jest ustawić stopę na podnóżku - jakoś nie do końca to przemyśleli bo razi to "na dzień dobry". Co do zawieszenia to piszesz: "powiększony skok zawieszenia" - natomiast zawieszenie nie różni się od Street Tweena czy T100: Front Suspension KYB 41 mm forks, 120 mm travel, Rear Suspension KYB twin shocks with adjustable preload, 120 mm rear wheel travel (źródło: www.triumphmotorcycles.co.uk) - te same dane w opisie wszystkich trzech modeli... Więc poza poprowadzeniem wydechu górą to Scrambler jest tak samo przygotowany do jazdy w terenie jak Bonneville... Szkoda bo bardzo mi się podoba.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza