Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeCo za bzdury na filmiku? Facet jest zdziwiony że zatrzymany motocykl z pływającą tarczą hamulcową obciera w trakcie kręcenia kołem i myśli że to jest coś do naprawy? To jest mechanik? Miałem BMW1000RR, Fireblada a teraz mniejsze moto CBR650R i WSZYSKIE tak sie zachowywały bezpośrednio z fabryki (wszystkie kupione jako nowe). Nie ma tu żadnego problemu. Efekt wynika z małej prędkości obrotowej koła jak się go kręci ręką. Normalnie w trakcie jazdy po każdym hamowaniu klocki są szybko (na paru metrach) odbijane przez drgającą tarczę i nie ma żadnego obcierania. Bardzo łatwo to sprawdzić. Dla pana mechanika ćwiczenie. Proszę się rozpędzić nie dużo jakieś 30-40 km/h i zatrzymać motocykl używając TYLKO tylnego hamulca. Potem sprawdzić jak się obraca koło. Nie będzie żadnych obcierań.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza