Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarze" Ciężki FJR 1300 o muzealnej technologii trochę do nich nie pasuje" ha ha ha nie żebym był fanbojem yamaszki ale taki przegląd technologi fjr: - W pełni regulowana szyba przednia, owiewka, siedzenie i kierownica - Przednie światła LED z aktywnymi światłami doświetlającymi zakręty - Przyjazny dla środowiska i cichy wał napędowy - Sprzęgło antyhoppingowe ze wspomaganiem, zapewniające płynną redukcję biegów - Zintegrowane światła LED w tylnej części - System kontroli trakcji i tempomat - Sportowa rama aluminiowa gwarantuje doskonałe właściwości jezdne - Elektronicznie sterowane zawieszenie z widelcem USD - Technologia Yamaha D-MODE zapewnia doskonałą pracę silnika przy małych i dużych obciążeniach - manetka YYC-T
OdpowiedzSkoro nie ma kolorowego ekranu TFT zintegrowanego ze smartfonem i fejsem, to dla millenialsa antyk w rodzaju rydwanu egipskiego. No i bez IMU i cornerring-ABS-u to strasznie niebezpieczna rzecz. Moze sie przewrocic i w ogole.
Odpowiedz