Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeCelnik jak najbardziej ma racje, musi żądać karnetu ATA! Do tego zobowiązuja go przepisy i nie rozumiem wogóle sensu tych rozważan
OdpowiedzJakie przepisy? Podstawa prawna, albo chociaz jakikolwiek zapis z wiarygodnego zrodla? Ukraina jest sygnatariuszem konwencji ATA- dlaczego wjezdzajac tam wlasnym pojazdem i wyjezdzajac stamtad nie musze otwierac karnetu? To ze motocykl jest w tym momencie wysylany do USA nie ma znaczenia- przez ocean nie da sie przejechac na kolach, a odprawa pojazdu jako srodka transportu powinna odbyc sie przy wjezdzie/wyjezdzie na strefe celna.
Odpowiedz