Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeAlez zaskoczenie... Pewnie zalecana podstawa wersji dostepnych w salonach beda: olej silnikowy 10W60, do widelca 4W i hamulcowy DOT 5.1- wszystkie niemal niedostepne u konkurencji (i latwe do zastapieñia przez 10W50, 5W i DOT 4- tyle, ze niezgodnie z instrukcja).
OdpowiedzDOT 5.1 jest dostêpny u MOTUL- a..... Nie zast±pi siê go DOT 4 - mo¿na zalaæ wy¿sz± ( np. RBF 600 lub RBF 660) a nie ni¿sz± numeracjê... A co do oleju to zasada jest prosta - kto smaruje ten jedzie
OdpowiedzA propos niezastepowalnosci- cytat z dekli zbiorniczkow pomp Brembo EXC-F MY'14: "USE ONLY DOT 4 - 5.1 BRAKE FLUID FROM SEALED CONTAINER" :-) W Polsce 5.1 robila tez rodzima "Organika", ale nie zmienia to faktu jego kiepskiej dostepnosci i wpychania na sile drogiego Motorexu przez KTM-a. O ile mnie skleroza nie myli, to w starych KTM-ach instrukcja dopuszczala wylacznie 5.1 a Brembo twierdzilo, ze w tym samym ukladzie ma byc 4 :-)
Odpowiedz